Hoppa till innehåll

Frågor om abonnemangstjänster

Var hittar jag vad vårt företag har för tjänster?

Svar: Logga in på webbplatsen och klicka på ditt användarkonto längst upp till höger för att se Mina sidor. Här under hittar du även Mina tjänster. Du kan också se dina tjänster om väljer Tjänster i toppmenyn. Den första delen visar tjänster ni har och den undre delen vilka fler tjänster vi erbjuder.

Hur säger jag upp mitt abonnemang?

Svar: Det går bra om du mejlar in din uppsägning till oss på medlem@in.se eller ringer oss på 08 - 762 76 00, val 3. Tänk på att årsabonnemang har en uppsägningstid på 3 månader, så se till att säkerställa att abonnemanget sägs upp innan nytt årsabonnemang faktureras.

Hur byter jag abonnemang?

Svar: Du kan välja att uppgradera tjänst under Mina sidor. Om du behöver mer stöd kring detta kan du kontakta oss på mejl medlem@in.se eller telefon 08 - 762 76 00, tonval 3.

När kommer nästa faktura för årsabonnemanget?

Svar: Se din senaste faktura. Har du tecknat ett årsabonnemang per den 1 maj 2019 kommer nästa årsfaktura ut den 1 maj 2020.

Vi har flera filialkontor – kan alla nyttja våra abonnemang?

Svar: Vid tecknande av tjänsten har ni automatisk tillgång till abonnemanget inom hela företaget, vilket betyder att ni har full nyttjanderätt till abonnemangstjänsten på samtliga platser och anställda.

Hur får andra medarbetare tillgång till samma tjänst som jag har?

Svar: De får tillgång till de tjänster ni har på företaget genom att registrera sig som användare på vår webbplats.

Varför får jag inga utskick när en produkt är uppdaterad?

Svar: Detta beror troligtvis på att du inte är registrerad som tjänsteadmin för tjänsten. Kontakta oss så lägger vi upp dig för nyhetsbrev för specifik produkt eller tjänst.

Du som är medlem och företagsadmin kan gå in på Mina sidor och själv ange vilka som skall vara tjänsteadmin för vissa av våra tjänster.

Hur ändrar jag vem som får nyhetsbreven?

Svar: Skicka ett mejl till medlem@in.se så hjälper vi dig.